lördag 28 november 2009

MITÄ RAAMATTU SANOO USKOVAISEN IHMISEN KOHTALOSTA

LUE MITÄ RAAMATTU SANOO USKOVAISEN IHMISEN KOHTALOSTA

1 Joh. 2:17
Ja maailma katoaa ja sen himo: mutta joka tekee Jumalan tahdon se pysyy iankaikkisesti.

Joh. 11:25, 26
Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen ?

Joh 8: 51
Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa.

Joh 5:24
Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.

Hoos. 6:2
Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.

Ps. 16:10

Sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan, etkä anna vanhurskaasi nähdä kuolemaa.

1.Kor. 15: 44
Kylvetään sielullinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen.

Hebr. 11:5
Uskon kautta otettiin Eenok pois, näkemättä kuolemaa…

2 Kor. 5: 6 – 8
Sentähden me aina olemme turvallisella mielellä ja tiedämme, että, niin kauan kuin olemme kotona tässä ruumiissamme, me olemme poissa Herrasta : sillä me vaellamme uskossa emmekä näkemisessä. Mutta me olemme turvallisella mielellä ja haluaisimme mieluimmin muutta pois ruumiista ja päästä kotiin Herran tykö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar